کچھ ایسی معمولی غلطیاں جنکی وجہ سے جوان لڑکیاں بھی آنٹیاں بن جاتی ہیں

لڑکیوں کو تیار ہونے کا بہت شوق ہوتا ہے، لیکن کافی لڑکیاں اپنی تیاری میں کچھ ایسی عام غلطیاں بار بار دہراتی ہیں جس سے نہ صرف وہ اپنی عمر سے کئی گناہ بڑی لگتی ہیں بلکہ اپنی قدرتی خوبصورتی کو بھی لات مار دیتی ہیں. اتنے زیادہ روپ سنگھار کے بعد بھی ایک چھوٹی عمر کی لڑکی آنٹی دکھنے لگ جاتی ہے!

کپڑے اپنی جسامت کے حساب سے پہنیں

کافی لڑکیاں مہنگے مہنگے کپڑے تو خرید لیتی ہیں لیکن شاید یہ بھول جاتی ہیں کے یہ کپڑے انکی جسامت پر اچھے لگیں گے بھی یا نہیں؟ کچھ لڑکیوں کو تو پتلون اور ٹی شرٹ کا اچھا کنٹراسٹ بھی نہیں کرنا آتا. لڑکیوں کو چاہیے کے فٹنگ والی شرٹ کے نیچے فٹنگ والی پینٹ پہنیں. اس کے ساتھ ساتھ کپڑوں کے سائز پر بھی دھیان دینا ضروری ہے، کپڑے نہ تو آپکے جسم پر زیادہ تنگ ہوں اور نہ ہی زیادہ کھلے ہوں. بس ایک اچھا سا درمیانہ سائز ہو جو آپکے جسم پر ٹھیک سے بیٹھے.

ہر چیز ایک ہی رنگ کی نہ پہنیں

کچھ لڑکیاں اپنے جسم پر ایک ہی رنگ کے کپڑے اور جوتے چڑا لیتی ہیں. مطلب کہ قمیض، شلوار، پرس، یہاں تک کہ لپسٹک کا بھی رنگ بلکل ایک جیسا ہوتا ہے! لڑکیاں یہ غلطی بار بار دہراتی ہیں اور آپ یقین جانیے کارٹون ہی لگتی ہیں! آپکو چاہیے کے اس طرح کی غلطیوں سے پرہیز کریں اور مختلف رنگوں کا اچھا سا کنٹراسٹ بنائیں. مصلاً اگر آپ نے سفید رنگ کا جوڑا پہنا ہے تو ساتھ ہلکے بلیو کلر کا پرس اور ہاکی رنگ کے جوتے ایک دم فٹ لگیں گے. اسٹائلش اور دلکش دکھنے کے لیے ضروری ہے کے آپ اپنے جوڑے کے ساتھ کسی چمکتے دھمکتے رنگ کا انتخاب کریں بے شک وہ جوتا ہو یا پھر ہاتھ میں پکڑنے والا پرس.

کھلے ڈھولے کپڑے پہننے سے گریز کریں